Tiskuliinan elämän ensimmäinen z-kävely, ihan puskista ja hyvältä näytti :-) Seuraavat ei niinkään, mutta tää oli hieno 
sunnuntai, 9. tammikuu 2011
sunnuntai, 9. tammikuu 2011
Tiskuliinan elämän ensimmäinen z-kävely, ihan puskista ja hyvältä näytti :-) Seuraavat ei niinkään, mutta tää oli hieno 
Kommentit